Gwiazdy Bollywood, które miały lub mają problemy z wagą

Zaskakująco szybko zaskoczył mnie kolejny roczek. Choć nie byłam tutaj ostatnio zbyt aktywna to zapewniam, że bloga nie porzuciłam. Czy w 2023 roku będę pisać częściej? Nie wiem ;) Chciałabym, ale zobaczymy co los przyniesie. Wiele osób z początkiem roku podejmuje różne postanowienia, spora część z nich wiąże się z próbą utraty wagi. Oglądając filmy Bollywood, często nie zdajemy sobie sprawy, że wiele aktorów też nie zawsze mogła pochwalić się idealną sylwetką. Dziś będzie krótko o tym!




Zwykle nowy rok zaczynałam od blogowych podsumowań i postanowień. Podsumowywać niezbyt mam co – w pierwszej części roku pojawiło się kilka postów, a potem nastała cisza. Czyjeś wprawne oko zauważyło może jednak, że nie do końca było tak, że zupełnie nic się tutaj nie działo – cały czas dodawałam obejrzane filmy w zakładce Filmoteka. A obejrzałam niemało ;) Dzięki temu po raz drugi z sukcesem zakończyłam facebookowe wyzwanie z 50 filmami Bollywood i z radością dołączyłam do podobnego wyzwania na 2023 rok. Polecam! A co do pisania to czas szybko leci, a ja miałam jakiś spadek weny do pisania. Nie chciało mi się z nim walczyć. W końcu blogowanie to miała być dla mnie przyjemność, a nie kolejny obowiązek. Zrobiłam sobie przerwę i nie żałuję. A co do postanowień…

Oj długo zastanawiałam się czy pisać ten post czy dać sobie spokój. Nawiązując do wstępu – tak, jestem jedną z tych osób, których noworocznym postanowieniem jest schudnąć. Jak to mówią - „nowy rok, nowa ja”!  :D Zaczynam chyba po raz milion pierwszy, ale chyba pierwszy z inną motywacją. Tym razem chodzi o zdrowie, a nie tylko o wygląd. Nie wdając się w szczegóły, doprowadziłam się do stanu, w którym zaczęły dopadać mnie pewne dolegliwości, które w tym wieku nie powinny jeszcze doskwierać… Na szczęście jest szansa, aby wrócić na dobre tory, dlatego 2023 rok rozpoczęłam pod znakiem ograniczenia słodkości, dużej ilości warzyw na talerzu i wprowadzaniu aktywności fizycznej. Znam siebie już trochę i obawiam się, że znów może mnie pogrążyć słomiany zapał… Jednak wytrwałam już ponad 2 tygodnie nowego roku (a przyznam się, że zaczęłam też trochę przed końcem roku, więc nawet dłużej), to może jest dla mnie jeszcze jakaś nadzieja. Jednym z moich pomysłów na utrzymanie motywacji jest kilka postów o tej tematyce tutaj. Oczywiście wszystkie będą zakotwiczone w Indiach i kinie indyjskim. Wszystko da się połączuć J Jeden z tych postów właśnie czytacie, kolejne postaram się zrealizować za jakiś czas.

Dzisiejszą treść wypełnią głównie zdjęcia. Co może mnie zmotywować lepiej niż podglądanie zachwycających transformacji? J

Oglądając filmy bolly często z zazdrością patrzę na skąpo odziane ciała aktorek i tancerek i myślę sobie, że chciałabym tak wyglądać. Może to słabe, ale jak się ma kompleksy, to takie rozważania są chyba naturalne. Okazuje się jednak, że nie wszystkim przyszło to ot tak. Wiele z nich włożyło dużo pracy w to co widzimy na ekranie. Przedstawiam wam kilka znanych osób, które w pewnym okresie życia zmagały się z nadprogramowymi kilogramami.

Kareena Kapoor Khan










Sonakshi Sinha










Bhumi Pednekar










Aishwarya Rai









Sara Ali Khan










Sonam Kapoor










Alia Bhatt









Arjun Kapoor



 







Czyli jednak nikt nie rodzi się idealny! 😅

Początkowo miałam zamiar pokrótce opisać ich drogi do szczupłej sylwetki, ale uznałam że to jednak bez sensu. Dlaczego? Zawsze kluczem jest zdrowa dieta i aktywność fizyczna, więc nie ma co rozwodzić się nad szczegółami. Trzeba zabrać się do roboty według swoich sił i możliwości. Czy i ja dam radę? J

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka memów na poprawę humoru

Sushant Singh Rajput nie żyje

„Love Aaj Kal” x 2