Kilka memów na poprawę humoru

Co prawda Blue Monday w tym roku już za nami, ale poniedziałki same w sobie potrafią być przytłaczające nie tylko raz w roku. Nie dość, że weekend się skończył, to właśnie kończy się styczeń, części postanowień noworocznych jakoś nie udało się utrzymać, słupki covidowe biją rekordy i nie wiadomo czy się izolować, czy żyć normalnie. No i jeszcze ta pogoda… Przyda nam się dziś trochę uśmiechu. Przygotowałam dziś dla Was kilka memów, które gdzieś przypadkiem mi się rzuciły w oczy, krążą po polskim Internecie, a bazą dla nich są aktorzy z bollywood! Może uda mi się przy okazji poprawić Wam nieco humor.





Nie będzie dziś wiele gadania. Po prostu memy i króciutki komentarz 😉



Wy też uciekaliście z przedszkola? Bo ja nie 😊 Bardzo lubiłam tam być i wręcz żal mi było wychodzić jak mama przychodziła mnie odebrać 😄
Jeśli dobrze kojarzę to powyższe zdjęcie pochodzi z filmu "Udta Punjab".



W sumie też długo twierdziłam, że ładnym i bogatym ludziom jest w życiu łatwiej, ale czy tak jest? No, ale nie wiem... Ani jedno, ani drugie mnie nie dotyczy... 😅 Trzeba zapytać Aish 😀





Ten kadr pochodzi z filmu "Taare Zameen Par" ("Gwiazdy na ziemi"). Swoją drogą fantastyczny film! Szkoda, że zrobili z niego taki głupi mem. Chociaż fakt, że zdjęcie jakoś dziwnie pasuje do opisu 😋





No cóż... Takie sytuacje mi się zdarzały i moja rekcja była dokładnie taka jak wyżej! 😁 Nie wiem z jakiego filmu pochodzą te fotki, ale kojarzy mi się z "Housefull". Ktoś może wie?





Długo miałam wątpliwości czy to Alia Bhatt czy nie. Analiza dołeczka w policzku skłania mnie jednak ku wnioskowi, że jednak ona. No mi się morda cieszy jak widzę taki radosny uśmiech! 😁 A Wam?



😄😄😄😄😄



Na takie właśnie memy napotkałam mimochodem w necie. Zbierałam je od około roku, więc chyba nie ma ich dużo. Dla mnie jednak to bardzo zaskakujące odkrycie :) Ciekawa jestem czy Wy też zauważyliście kiedyś takie perełki krążące w sieci? ;)




Komentarze

  1. Hahahaha :D Ale fajne... . Chcemy więcej takich memów :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sushant Singh Rajput nie żyje

„Love Aaj Kal” x 2